Kızlar bebeğim 36 günlük normalde de huysuz bir bebek ama iki gündür cok huysuzluk yapıyor. Katılarak ağlıyor. Yatıramıyorum kesinlikle. Dışarı çıkınca uyuyor eve gelince ağlamaya başlıyor. Acile götürdüm bir şeyi çıkmadı. Ağlayınca cok korkuyorum aşırı derecede ağlıyor. Uykuya dalmakta güçlük cekiyor. Gündüz toplasam 2 saat anca uyumuştur neden böyle 🤦♀️😔