Şuan ağlayarak yazıyorum gerçekten yok böyle bir acı 47 gün önce normal doğum yaptım karnım çok ağrıyor böyle resmen sanki tekrar doğum yapıcam göğsümün altından karnımın her tarafı ağrıyor nefes alamıyorum midem bulanıyor sanki çok kötüyüm doğumdan sonra bu acıyı 4-5 kez yaşadım acile gittim ama ağrı kesici vermişlerdi sadece doktora da gidemedim neden olur lütfen bilen varsa yazsın ölcem acıdan