Papatya5801 gece ıslatmamız sadece birkez oldu onuda ben uyuya kalmışım 4. Geceydi normalde alarm kurup lavaboya kaldırdım her gece birde saat 9dan sonra sıvı birseyler vermedim
💩 olayında biraz korktu hatta üç gün yapmadı korktuğu için konuştum anlattım sana süprizim var ödül vericem şuraya gideceğiz korkmana gerek yok ellerini sıkıca tutup konuştum stickrlar aldım onları yapıştırdık boyama yaptık vs derken çok şükür onada alıştı yapınca rahatladı eğer tutarsan rahatsız olursun dedim 💩 geldiğinde hemen lavaboya gidiyoruz dedim tamam dedi normalde de uysal sakin bir çocuktur 🥰
çok şükür o şekilde öğrenmiş oldu🥰
İnşallah sizde kolaylıkla atlatırsınız
Önemli olan çocuğun hazır olması