Kızlar bebeğim uyurken birden çığlık atarak uyandı kucağıma aldım sakinlestirmeye çalıştım ama hiç susmadan ağlıyordu biraz gözünü açtı annecim ben burdayım dedim ama çoğunlukla gözleri kapalı şekilde ağladı 10 dakikaya yakın ağladı belki geçmiştir de. Sırtına piş piş yaptım ninni söyledim ama duymadı sanki ağlamaya devam etti gece terörü böyle mi oluyor napmalıyım ilk kez bu kadar çok ağladı uykusunda