Çocuk doktoruna götürmüştüm oğlum 3 yaşında kafa derisinde pullanma şekilde kabuk oluyor deride. Dalin kullanıyordum dedim hangi şampuan iyi sebamed dedi onu aldım. Ne için öyle oluyor anlamadi d 3 vitamin verdi cildiye git dedi . Bende diyorum bunu 1 ay kullanim geçecek mi. Zaten temizliyorum hep tekrarlanıyor. Bende egzama dan korkuyorum bebekliginde konak yoktu . Bu kaç aydır böyle onları temizledim de saçlarılA geliyor. Bebek yağı ile yumuşatıp tariyodum en deride kabuk böyle pul pul . Acaba mustela daha mı iyidi