sibeldogu öyle diyenlerin ağzına fırın küreğiyle geçirmek istiyorum. Şaaap diye yapıştıecan ağzına iki tane. Kimsenin ağzından hayırlı bi şey çıkmıyor. Öyle olsa bile bi rahatlat bi moral ver dimi zaten zor günler geçiriyoz bi de bu densizler var. Bizimkide aynı 20 aylık uykuya direnme gece uyanma istediği olmayınca ağlama küsme her şey var. İnşallah o şom ağızlıların dediği gibi değilde erkenden biter biz de rahatlarız bebeklerde