artcmn geçen yıl ağustos ayında gittik temizliği normaldi bende temizliğe önem veririm ama memnun kalmadığım bir şey olmadı bir tek odaları çok eskiydi ama bu sene odaları da yenilemişler biz memnun kalmıştık konum olarak da bir çok plaja yakın ölüdeniz vs