Selam kızlar benim 13 aylık bir kız bebeğim var dün sabah işe giderken gayet iyi ve sağlıklı bıraktım anneme emanet ettim akşam eve gittiğimde bütün vücudunda kırmızı noktalar vardı özellikle boyun çevresinde daha belirgin. Dün sabah tek farklı yediği şey organik olmayan yumurta ama daha öncedende yediği var bişey olmamıştı normalde hep organik besinler almaya dikkat ediyorum. Ateşi yok kaşıntısı yok keyfi yerinde bi tek burun akıntısı var sizce bu bi gıda alerjisi mi yoksa başka bişey mi ? Doktor randevusu alamadım bu gün doluymuş yarın götürmeye çalışıcam ama içim rahat etmiyor sizlerinde bi bilginizi almak istedim 🙏