Hayırlı akşamlar kızlar. 2.5 yaşındaki kızımın bugün sabahtan beri sol gözü köşeden gözbebeğine doğru kızarmış. Tansiyon hastalarının bazen tansiyonu yükselince göz kanlanmalı olur ya onun gibi. Endişelendim geçmedi gün boyu. Daha önce bir iki kere daha olmuştu ama çabuk geçmişti. Doktora götüreceğim ama başına böyle bir şey gelen var mı