Feyzosumunannesi
Şimdiki aklım olsa atanıp öyle evlenirdim ,yine de bin şükür halime maddi olarak hiç ihtiyaç duymuyorum durumumuz çok iyi zaten küçük yerde yaşıyoruz ,beklenti değil de eşimin de benim de ailemin de normal şartlarda vereceği birer daire bile var fakat mevzu ruhumun ihtiyaç duyması 2013 te mezun oldum hep çalıştım hatta hamile kalmadan evli iken de bir süre öğretmenlik yaptım üç kuruşta olsa kendi emeğim ,param ondan önce de öğrencilerim vardı sevgileri yetiyordu , iyiki kızım var onun sevgisi hiç bir şeye değişilmez ama büyüyor 🥲 duygusallım saçma şeyler de yazmış olabilirim işte anladınız siz yıllarca iş yaptıktan sonra bir anda ev hanımligi uzunca bir süre ister istemez üzüyor 😔