yonca004 oksizinc krem çok iyi geliyor, reflör kullanıyorsanız ishali yarına daha toparlamış olur büyük ihtimalle de geçer zaten, poposunu bezlemeden iyice kurutun, krem sürmeden biraz havalandırın sonra kremini sürün, bezin dolmasını beklemeden sık sık değiştirin. Pişik çok ilerlediyse fotosunu çekip eczacıya da gösterebilirsiniz durumuna göre yönlendirirler. Geçmiş olsun.