-sevimlipolyanna- Çok merak ediyorum akıntısı olmayan koku yaşamayan var mı. Yani o kadar dikkat etmeme rağmen hiçbir türlü kurtulamadım sürekli günlük ped takmak zorundayım yaz geldi rahatsız oluyorum. Yaşamayanlar nelere dikkat ediyor bi tavsiye veriin buna çok ihtiyacım var
gunduzanne -sevimlipolyanna- doktora bi görünsen iyi olur günlük ped bile yapıyo olabilir. Mantar olabilir. Her mantar kaşınmaz koku da yapar sadece. Enfeksiyon olabilir. Sürekli yıkamak çok zararlı sabun duj jeli vs çok zararlı. Ağızdan yada başka bi şekilde krem vs ile destekler doktora muhakkak git
Defnesmom1 -sevimlipolyanna- ben hamile kalana kadar sürekli enfeksiyon koku akıntı olurdum hamile kaldım ve bitti çok şükür tekrarlamadı 2 yıl olacak sadece intim jel çok iyi gelmişti bana ve bol bol su içmek
hemshireanne -sevimlipolyanna- akintiniz nasil renksiz akinti normaldir hep olur. Vajinanin yapisi nemdir kuru olmamasi gerekir
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Defnesmom1 hamile kaldım ve bitti Ne güzel :) Tam tersi bende hamileyken çekiyorum bu illet şeyi 🙄
Rumeysaaa Bence çözümü bol bol su içip temizliğe dikkat etmek suyu az içtiğim zamanlar bende de bu durum oluşuyor dikkat çekiyor
alexab -sevimlipolyanna- ben bunu jinekoloğa sordum çok önceden gençken hep akıntım olurdu kokusuz külodum ıslanırdı rahatsız olurdum doktor çok normal dedi doğal yapısı bu. Koku konusu ayrı birşey nasıl bir koku kapalı kaldığı için tabiki mükemmel kokmuyor ama hafif koku olabilir. Enfeksiyonlar gibi değil.
begonya1 Vajinal değilde sezeryan olalı sekiz ay oldu ama o dikiş yerinde koku geliyor ya normal mi acaba
2cocukluana_ -sevimlipolyanna- günlük pedler nemi arttırdığı için daha fazla uretiyo mikropları kullanmayın ben de ne yaptıysam geçmedi bilmiyorum ki kaşıntı vs de olmuyor mantar var desem
-sevimlipolyanna- Emir-sMother bu tarz şeylere de zararlı diyorlar vajinanın yapısını bozuyormuş diye🥹
cLearQueen -sevimlipolyanna- yani benim koku olmaz. Ozellikle kıl temizligine dikkat etmek lazım. Pamuklu camasir giymeli. Asla ozel bolge sabunla yikanmamalı cok pis hissedersen sirkeyle yikayabilirsin. Gerekirse gunde 2 defa degistir camasir ve asla gunluk ped takma
-sevimlipolyanna- Günlük pedin zararlı olduğunun farkındayım ama takmazsam da gün içinde her defasında iç çamaşırı değiştirmem lazım. Ama yorumlar için teşekkür ederim temiz bez ütüleyip koymak daha mantıklı o zaman 💝