Yeni bir ev arayışındayım
Aklımda bi ev var ama üç odanın üçü de cam balkona bakıyor. Yani camı açtığınızda temiz hava değil cam balkon havası alacakmışım gibime geliyor 🥲
Bebek için iyi bir şey gibi. Yani tehlikesi az ama kullanışlı mı sizce? Evi karanlık ya da havasız yapar mı?