Oğlum 30 Aylık. Tuvalet eğitiminin 8. Günündeyiz. Tuvalete götürdüğümde çoğu zaman yapıyor. Gece yapmıyor gündüz uykusunda yapmıyor. Ama ben sormadan götürmeden kendisi tıvaletinin geldiğini söylemiyor. Yaptığı esnada anne çişim geldi anne kakam geldi diyor. Ama bunu yaptığı esnada söylüyor. Yani tutamıyor. Ne zamana kadar böyle olacak? Bu normal mi? Tecrübeli annelerin yorumlarını bekliyorum.