Miracinannesi_ Kizlar bizim üst katın ziline basılınca bizim zil de çalıyor. Bizim zile basılınca üst katın ki çalmıyor. Maşallah üst katin gece 12 lere kadar gelen gideni de eksik olmuyor. Bu zili bizim mi yaptırmamiz gerekiyor onların mi
Tugcebb Miracinannesi_ iki tarafıda etkiliyor. Birlikte yaptırmak lazım. Eski evimde başımıza gelmişti. 4 daire vardı zaten heps birbirine girmişti. Elektrikle ilgili bir sorun vardı onu düzeltirken o bozulmuştu. Birlikte eşlerimiz tek tek deneye deneye yaptı. Ama çoklu dairelerde tabii ki mümkün değil
Miracinannesi_ Tugcebb o zaman doğrusu çıkıp konuşayım varsa tanıdığınız ona yaptıralım ya da ben birini bulayım yari yarıya ödeyelim diye teşekkür ederim