rosegirl Merhaba anneler kizim ocak 31de rota asisinin 3.dozu rotateq ve menenjit asisinin 2.dozu bexero asilarini oldu. Saglik ocagindan 6.ay asisi icin arayp cagirdilar Yrn icin. iki asi arasi 4hafta olmasi gerekiyor mu saglk ocagindakilerin bilgisi yokmus
Suleyapan rosegirl bizim doktorumuz dünya sağlık örgütüne göre aşılar ya aynı gün ya bi ay arayla yapılmalıdır demişti. Mesela yarın ben de sağlık ocağında kızıma 6 ay asılarını yaptıracam oradan özel doktorumuza gecıp orda da menangok ilk dozunu yaptıracam. Aynı gün hepsını yapalım dedi doktor. Ikı kez travma yaşatmayalım çocuğa hem daha direnclı olurmus vücut diye ama bi ay arayla yapılsa da olurmus.
Portakal rosegirl özel aşılar oldupu için belki bilgileri yoktur canlı aşıların arasının 1 ay olması lazım
rosegirl YavruKartal bizim diger doktormuzda 4hafta olrak saymisti bnde oyle bliorum ama saglk ocagi il saglikla gorusmus agizdan olck die sknti olmz dediler
rosegirl Portakal bnde oyle biliodum saglk ocagiyla tkrar iletisim kurdum il sagligi aradilar 6.ay asisi agizdan bide igne seklindeymis agzdan olan canli asiymis agzdan oldgu icin sknti olmzmis bnde sastim kaldm cock 3 haftada 4tane asiyi nasl kaldrcak yazk gunah bi hafta ertelemeyi dusnuorm zaten 4hfta olmus oluo bnmde icim raht eder bu seklde
rosegirl Sakura-chan biz ustune dusmezsek yada blgmz olmasa bsy olmz getr diolar Asi karsiti bir insan deglm asla ama seytan dio yaptrma biktm artk 6aydr cocgum harab oldu herkes baska konusuyo bz kime guvencz artk doktrlara bile inancm kalmadi
Tugceeeee12345 rosegirl canlı aşılar arası 1 ay olması gerek ve ağızdan alınan rota asısıyla koldan olan verem canlı aşıları arasında böyle birşey yapmaya gerek yok yani içim rahat etsin dersen eğer ki ya tüm canlı aşıları beraber yaptır yada arasına bir ay koy öyle yaptır biz öyle karar verdik doktorumla
rosegirl Tugceeeee12345 teskkur ederiim bzm Suan bakan doktr sagolsun yaptrblrsn dio 🤷🏻♀️ once ki dr 4hafta saymisti grcktn asi meslesinden cok skldm artik cocgm cok sarsilio bide ustune onun iyiligi icin yapilan bsyde bu kdr cahil isini blmeyen insanlarla krsilasinca sinirleniorm. Saglk ocagi haftaya persmbe geln ozmn dio sanirim asinin suresi var ama bzm cuma gunu 28gun 4hafta oluo yani sastm kaldm ve skldim artk bu mevzudan
Sakura-chan rosegirl kimseye güvenmeyeceksin. Kendine güven . Elinin altında yönetmelik yasa var bu ebelerin açıp okumaktan acizler
Tugceeeee12345 rosegirl aslında sen 1 kaç doktora sor ve kendi programini oluştur sonra tekrar doktora danış onaylarsa devam et ben öyle yaptım yoksa her ağızdan başka bir ses çıkuıyor ben kendi bebeğime kendim program yaptım doktorum onayladı bu şekilde zaten özel aşıların dozları belli bütçe meselesi bir doktor bexsero yaptır diyor bir doktor menveo yani sen araştır mesela bexsero b grubu bir aşı ve 1 yaş altı bulaşma riski yüksek ama nimerix 1 yaşın üstünde daha tehlikeli ona göre yaptır ben o şekilde karar verdim doktorm da bu programa uyalım dedi