Ya bişey soracağım. Şimdi 2 3 gündür emzirmeyi bıraktırmaya çalışıyorumda uyumasına yarım saat varken şu küçük devam sütleri varya onlardan veriyorum. Yanıma geliyo sarılıyoruz ve öyle masal okuyorum uyuyo. Ama o sütü hazmedemiyomu bilmiyorum yoksa direniyomu sağa sola dönüp kıvrınıp duruyo. Ne yapmam gerekir sizce?