balli_cilek Kızlat Haziran’da hayırlısıyla inşallah oğlumun doğum günü 2.yaşı. Pasta yerine ne yapılabilir sağlıklı mum üflesin istiyorum ama pasta biz ailece yemeyiz oğluma da şeker vs vermiyorum onun yerine alternatif ne olabilir
SetenayCo balli_cilek Bebeğiniz yaptığınız pankekleri üst üste koyup arasına evde yapılmış muhallebi, Kakao ve taze meyve koyabilirsiniz
ZeydsMom balli_cilek şey aklima geldi bir cocuk dogum gununde kocaman etin biftegin uzerine mum koydurup uflemisti yemisti 😄 pasta tatli falan sevmiyordu.
balli_cilek ZeydsMom hahah hayır bizim ki genel olarak yemeyi sevmediği için ne koysam yemicem. Malesef ama olsun 😂
Kuzularinanasi balli_cilek meyve seviyorsa cilek muz kiwi guzel bi dekor yapip ustune mum koyun guzel durur bence 😉
50_ozge_50 balli_cilek meyvelerde pasta gibi yapabilirsiniz sırf meyve internetten yazıp bakabilirsiniz hem de sağlıklı olur
calhanbaby Bizim çoklu besin alerjimiz olduğundan ben pasta yerine ananasın üstüne mum koymuştum :) denenebilir :)
balli_cilek calhanbaby anasta pasta gibi durduğu için olabilir aslında kalıp şeklinde teşekkür ederim🌸
PeekaBoo_ balli_cilek mevsim meyvelerinden çok güzel pastalar yapıyorlar özellikle çocuklar için, internetteki fotolardan ilham alabilirsiniz. Şimdiden yaşı kutlu olsun miniğin, sağlıklı, huzurlu ömrü olsun🌸
balli_cilek PeekaBoo_ çok teşekkür ederim inşallah Hayırlı ömürleri olsun yavrularımızın bakayık internetten 🌸💚