Bebeğim 6 ay 23 günlük . Dönüyor yuvarlanıyor. Sürünüyor ve dizlerinin üstüne de kalkıp bir iki ilerleyip kendini bırakıyor da çabası var yani tembel diyemem kafasını da tutuyor. Ama oturtmaya başladım sağlık ocağındaki hemşire erken başlama falan demişti ama canlı oturmayı falan 4 aylıktan sonra yaptım yani acaba desteksiz oturmaya geç mi kaldım ? 1 hafta üstüne düşsem acaba oturabilir mi ? Yani yastık koyunca sürekli bi şeyi ağzına koymak istediği için eğiyor kendini