gunes1924 Bizede zor geçti. 1 ayda anca alıştı maalesef. Sonra biraz daha rahat oluyor. Artık sıkıldı bizimki, sürekli kucaktayız. Geçti zaman ama sen birde bana sor. Alet kullancağız 3 ay daha ama onu kadar sorun etmiyorum. Bizim sağlam bacağı yarım alçı yaptılar. Çıkık olan taraf komple bileğe kadar alçıda.