asyammmmmmmmmmm Kızım 28 günlük sanki uykuya direniyor uyuduğunda da en ufak bir seste uyanıp sürekli ağlıyor sebebi atak olabilir mi acaba
gunduzanne asyammmmmmmmmmm atak haftalarına googleden de bakabilirsin aynı 28.günde aynı durumu yaşadım resmen halay falan çekerek uyuyodu bebeğim. Atak haftalarına bak ben hepsini birebir yaşayan biriyim. En azından hazırlıklı olursun
gunduzanne asyammmmmmmmmmm evet emiyodu ozamanlar memeyi elli kere ağzından çıkardı. Biberonu tutmazdı eşim kucağında hoplata zıplata 60 cc mama içiricem diye 1 saat uğraşırdı ben o mamayı iki kez ısıtırdım. İçerken soğurdu. Altını açıcakken kıyametleri koparırdı.
ebrusafura asyammmmmmmmmmm agliycak ama bildiğin duyduğun tüm aglamaları unut dışardan duyan etinden et koparıyor sanicak sonra uyumuycak diretecek emmiyecek veya biboron reddi olucak benimkinin şuan 5 ay 11 günlük 3.5 ayda başladı şükür tek uyku sorununu cozemedik geri kalan geçti