Eylulzeynep8 Gecen de post açmıştım 7 düzeltilmiş 5 aylik bebeğimin genital bolgesinde tüylenme var diye, doktora gittik pişik kremlerinden olabilir 1 ay sonra bakalım dedi . Ama tüyler giderek artıyor gibi ne yapacağımı şaşırdım
elizasya24 Eylulzeynep8 aynı durumdan şimdi bende tartışma açtım 7.5 aylık kızım tüylenme var sarı sarı ve artıyo gibi 2 haftadır takipteyim sudocrem yapıyo pişik kremleri yapıyor dediler ama kullanmıyorum 2 haftadır bi değişmede yok
Eylulzeynep8 elizasya24 Ben kullanıyordum sudocrem bıraktım mecbur . Doktora gittik bir ay sonra bakalım artarsa hormonlarla ilgili olabilir dedi inşallah artmaz bana artıyor gibi geliyor
elizasya24 Eylulzeynep8 hormonlarla ilgili nasıl oluyor ne tedavisi uyguluyolar ki herkes şunda tüylenmeden tartışma açmış herkesin aynı anda başına gelmesi normal mi acaba dedirtiyor sonra evhamlanıyorum
Eylulzeynep8 elizasya24 Yani tuylenme olması normal kabul edilebilir mis ama kıl olup rengi koyulaşinca hormon bozukluğu oluyormuş tedavisi nasıl bilmiyorum umarım öyle birsey değildir