Anneeolmak Kızlar bebeğim 2 yaş olacak odasında uyutuyorum uyanıp tekrar yanıma geliyor gece bunu nasıl aşabiliriz yanımda uyurken aralıksız uyuyor ama odasında uyanıp geliyor odasında uyumasına alışması için ne yapmalıyım
Zgsvrpcn Anneeolmak ben 1 yaşında alıştırdım canm hiç de aramadı. Şu an farkında her şeyin bir dönem arar bence biraz sabır
kitapkokusu_ Anneeolmak valla ben 4 yasına kadar yanında yattm yerde. Hep uyanırdı pış pış yapardım uyurdu. Ne zaman ki gece uyanmamaya basladı bıraktım ben yatak odasında yatıyorum o deliksiz uyuyor
Kitsu Anneeolmak bilmiyorum 😭 benim 4 aylık bir sonraki ay ayiracagim odasını. Yaptığım odaya kanepe koydum kendim öyle yapmayı düşünüyorum 😂