Aslında 7. haftamızın başındayız ama oğlum 2 gündür sadece kucağımda uyuyor bırakmak istediğim anda uyanıyor. Sebepsiz yere çatlayacak gibi ağlıyor. Normalde babasında daha iyi uyurdu ama şu an bırakın uyumayı kucağında durmuyor bile. Ellerini kollarını bacaklarını aşırı hareket ettiriyor kıyafet burnu kulağı nereyi denk getirebilirse çekiştiriyor. 8. hafta atağına girmiş olabilir miyiz yoksa ikimizde deliriyor muyuuuzz?