zeynep1401 ben ilk ay haftada 2 kez yaptım ikinci ay haftada bir sonra iki haftada bir vs süreyi uzattım zaten bilgilendirme videosunda anlatıyor acısı en üst seviyede bile çok az yani öyle canım acıdı diyemem ağda da daha fazla acıyordu tüyün çıkmasıda düzenli kullanımda çok çok az ve uzun süreden sonra çıkmaya başladı hatta koltuk altım bitti gibi ama ben evlenmeden öncede bi güzellik merkezinde epilasyona gitmiştim aradan bikaç yıl geçti