Doğduğundan beri kusması vardı ve çok gazı doktor fazlasını atıyor kilosu iyi dedi meme reddi yaşadım 4. Ayda yine kusuyor az emse o zaman fazlalıktan değil sorunu var dedim doktor alerji testi istedi süt ürünleri diyeti yaptım alerji testi negatif çıktı ancak diyet yapınca kusmada azalma farkettim negatif çıkınca yemeye her şeyi devam ettim . Şuan beş aylık kusma şikayeti azaldı bitti neredeyse doktor büyüdüğü içindir dedim ancak gaz hala devam ediyor şiddetli şekilde probiyotik ve gaz damlası kullanıyorum ek gıdaya da başlattı doktor ( tadımlarla başladım kontrollü zeytinyağı da katıyorum) . Anlamadığım benim yediğim bir şey mi bebeğime verdiğim şeyler mi yoksa gazın devam etmesi normal mi bilmiyorum gürültülü çıkarıyor gazını ve ağlıyor çoğu zaman gazdan emmek istemiyor masajla gazı çıkarıp devam ediyoruz alerjisi olabilir mi başka bir şeyd bazı günler de yüzünde pütürcükler çıkıyor sonra sönüyor