Merhabalar kızım 20 aylık oldu, son 1 aydır her gördüğünü isteme hayır denilince kendini yırtarcasına ağlamalar başladı, nasıl baş edeceğimi bilmiyorum. Örneğin; Sabahtan akşama kadar meyve suyu içmek istiyor yanıma gelip sürekli meyve suyu istediğini söylüyor günde 1 kere içmesine izin veriyorum, hayır dediğim zaman kafasını başka yerlerede odaklayamıyorum. Sürekli parka gidelim diyor vaktim onunla değerli ama her zaman aynı enerjide olamıyoruz maalesef:( Hayır demenin dedikten sonra da ağlama krizlerin önüne nasıl geçebilirim? Yardımcı olabilir misiniz.