eeeebru ben gelinliğimi sattım gardropsta ama şöyle biriyle anlaştım mesela 6 ya koymuştum havale ile gönderdi ben otobüse verdim kutulayıp otogardan aldı kendisi 400 tl gibi bi ücret aldılar sadece otobüs ücretini 200 o verdi 200 ben öyle kapattık satışı. Gelinliğim 15-20 kg civarıydı çünkü paranjn hepsi oraya giderdi😂😂 puset satmıştım 400 e 350 tl ödeme çıkınca vazgeçmiştim oyüzden öyle bişry yaparsanız ya numarasını alın wp den iletişime geçip araçla gönderin yada çevre iller yada oturduğunuz ilde birine elden teslim edin