AlparslanMom61_ Kızlar bi üşüyorum bi terliyorum vücudum yanıyor ama çok üşüyorum hastaneye gitsem serum ne verirler emziriyorum bide hiç halim yok 🥹göğsüm taş gibi meme ucum acıyor ama çok dolu olduğu için sağım yapmak zorundayım🥹 evde nasıl toparlarım
Kubis42 AlparslanMom61_ sarımsak kürü yapın iki diş sarımsak doğrayın üstüne bı tk bal ve bı kaç damla limon suyu sıkın onu gunduz hergun yapın doğal antibiyotik hem. Ben bi gün bile yapınca toparlamisti beni. Gün içinde bol meyve c vitamini ve atom çayı var ondan da içebilirsiniz iki üç gün içtim ben tam gelmeden geri gitti toparladım Allah’a şükür.
Nil_defne AlparslanMom61_ emziriyor musunuz mastit olmuş olabilirsiniz benimde öyle olmuştu ateşim 40 dereceye çıkmıştı ve inanılmaz terliyordum. Acile gidin mutlaka serum yapınca geçiyor. Çok geçmiş olsun
guneyokyanus Mastit olmuşsunuz parol icin bol bol emzirin ters emzirme yapın sagım yapın duşa girin memelerinizi ilik suyla ovalayin ucunuda ovalayın akıtmaya calisin fazla sütü fazla süt cikmadan duzelmez
AlparslanMom61_ guneyokyanus sürekli sağım yapıyorum sıcak suyla duş alıyorum masaj yapıyorum ama düzelmiyor biraz boğax ağrım da var
Nil_defne AlparslanMom61_ Ağrı sertlik veya kızarıklık var mı? Evde ne yaparsanız yapın düzelmiyor Dr antibiyotik vermeden. Ben neler denedim neler kendinize eziyet etmeyin acile gidin serum taktırın
benimoglumukurtarinesraa AlparslanMom61_ eğer hâlâ Sertse tamamen rahatlamamis olabilir soğuk uygulama iyi gelir. Soğuk lahana yaprağı koymak çok rahatlatıyor
edadeniz35 Sıcak bir buhar banyosu+parol+ballı sıcak su+ göğüslerini duşta sabunla iyice ovala annemin bana yaptırdığı en etkili yöntem buydu