Kızlar bebeğim 14 aylık.
Bu ara sürekli esneme halinde uyumak istiyor.
Normalde 8 gibi kalkardı bugün 9da kalktı.
Gece uykusuna 21:00 da geçerdi şimdi 20:30 da uykusu geliyor.
Gündüz ilk uykusuna sabah uyandıktan 2 saat sonra yatmak istiyor. Gündüz uykuları gayet yeterli 2.30 saat uyuyor gündüz.
Ne oldu birden böyle fikri olan bu durumu yaşayan var mı ? Uykudan kalkıyor hala esniyor. Kafasını benim omzuma koyuyor sürekli.
Benden ayrılma korkusuda var sürekli kucakta