newmo Kızlar 2 aylık bebeğim var 2.ayıma girmeye yakın adet oldum normalde 3 gün olurum şuan 7.günüm hala çok yoğun oluyorum Cezarette hap başladık ondan mı yoksa normal mi ne zaman biter bu regl ?
amansallagitsin newmo yani kullandiginiz hap yapmis olabilir uzun surerse doktorunzla gorusun nrmlde adet ne btyrsa ole devam eder. Ama doktorlar 1 sene duzensizlik nrml kabul ediyorlar. Yada siz adet sanip lohusa kanida olabilir. Bnm yaklasik 55 gun surmustu
subrk newmo 2 ayda afet başlaması pek görülen birşey değil.Hem de miktarı fazla diyorsunuz.Lohusaliginizda kanamaniz kaç gün sürmüştü. Belki rahimde kalan atılıyor. Doktorunuza görünseniz iyi olur
subrk newmo Az sürmüş sanki.Siz yinede ihmal etmeyin doktora görünün. 40 kontrolüne gittiyseniz gerçi ordada belli olurdu diye düşünüyorum
newmo subrk evet canım gittim doktor baktı gayet iyi dedi ama işte bu adet olayını soracağım bir iki gün daha bekliyim olmadı gidicem