Kızlar bugün anneme bir mesaj geldi. Avukatlık bürosundan. Annem bir yerden bir sipariş vermiş ancak o siparişi almamış ve telefonları da cevap vermemiş. Yani firmayı maddi olarak zarara uğratmış. Firmada annemi mahkemeye vermiş. Avukatlık bürosu da annemi Arayıp uzlaşma teklif etmiş. Normalde 12.000 TL ödemesi gerekirken uzlaşmayı kabul ederse 3000 TL verebilirsiniz demiş. Sorum şu annem Demans hastası. Günlük becerileri sınırlı. Sipariş vermiştir onda sorun yok ama o ürünü sipariş verdiğini bile unutmuş. Şu an sordugumda bile ürünü sipariş verdiğine dair hiçbir bilgisi yok. Yarın büro ile konuşacağım ama ödemezsek ne gibi sorun olur bu hastalığından kaynaklı mahkemede olumlu sonuç alır mıyız yardımcı olur musunuz. Dolandırıcı değil dava e devlette gözüküyor