Merhaba kızlar acil yardım. Bebeğimde orta kulak iltihabı var doktor antibiyotik verdi. Kullanmaya başladığımızdan beri yeşil kaka yapıyor ve aşırı zorlanıyor ağlıyor yaparken. Yaşayan var mı bu durumu antibiyotiği bırakmalı mıyım. Çok ağlıyor kala yaparken ve az ve yeşil yapıyor. İlaçtan önce böyle bir durum yoktu. Lütfen yorumlayın.