Öncelikle çok özür dilerim bu konuyu açtığım için ama ben 8 ay önce doğum yaptım ve sadece eşim korunuyor hiç hap vs bir şey kullanmadım ve gidip birine sormaya utandığım için yazmak istedim. Hangi doğum kontrol hapını kullanıyorsunuz ismini ve ne zaman kullanmam gerektiğini benimle paylaşır mısınız? Teşekkür ederim