Merhaba kızlar az önce fark ettiğim bir şey oldu yemek borumun en alt kısmında şişlik fark ettim biraz araştırma yaptım Guatr diyoe geneli yutkunurken batma hissi de var yarin gidip kan vereceğim ama bu hastalığı yaşayanlar belirtileriniz ne olmuştu? Nasıl bir yol izlediniz