LiyaDerininannesi
Merhaba.. 3,5 aylık bebeğim var. Mama kullanıyoruz . Dün e kadar tek delikli kullanıyorduk. Bugun 2 delikliye geçtik. Sürekli mamayı bırakıyordu. Sanırım yoruldugu için. Şimdi hiç bırakmadan içiyor sanırım fark etti. Siz kaç delikli kullanıyorsunuz?