Çok üzgünüm, çok sevdiğim aile dostumuzun kızı vardı. Aynı yıl evlendik aynı doğum yaptık onun kızı olmuştu çok severdi kazını süslerdi püslerdi kendi de süslenmeyi severdi. 5 ay önce Rahmi alındı kanser olduğunu öğrendik sonra vücuduna yayılmış galiba tam bilmiyorum bugün öldüğünü öğrendik. O kdr üzüldüm ki. Rabbim cennetine koysun inş Allah rahmet eylesin babasına annesine sabırlar versin. Kızı daha üç buçuk yaşındaydı annesiyle anıları fotolarda kaldı. Kim bilir ölümden önce kızını nasıl düşünüyordu. Hayalleri vardı. En son paylaşımı şuydu. Kızım için yaşamak istiyorum yazmıştı hastane odasından. O kadının yerine kendimi koyduğumda içim acıyor dayanamıyorum o nasıl dayandı bilmiyorum. Son günleri çok kötü geçmiş diyorlar. Allahım yaa küçücük kız annesiz kaldı annesinin öldüğünü nasıl söyleyecekler. Belki de hep bekleyecek annem nerde diyecek iyileşmedi mi diye soracak ne diyecekler. Bu illet nasıl bişey ki bu kdr Kısa sürede götürüyor. Beş ay önce bizden farkı yoktu şimdi kara toprak altına girecek. Dünya bu kdr Mı ? Çok etkilendim oğluma sarılıyorum durmadan. Allahım kimsenin başına vermesin. O kızında kaderi öyle güzel olsun ki annesi cennetinden izlesin inş. Allah rahmet eylesin güzel handanım…Nur içinde yat. Kızını melekler korusun. 🤲