yavruaslanlar protez tırnak yaptırmıştım, görüntü çok güzel ama kullanımı zordu. Çıkarırken tırnaklarımı o kada inceltmişti ki çıkaran kişi yeni tırnaklarım gelene kadar kalyon sürerek sertleştirmiştim. Yoksa kırılıyordu. Onu sürdüğümde beli yanıyordu.acısından duramıyordum Bir daha asla yaptırmam