Merhaba, kızım 2 buçuk yaşında. Bezi bırakmaya karar verdik bugün 5. gün. Ama hala altına yapıyor 2 gündür yapmıyordu ama bugün kakasını altına yaptı. Bez bırakanlar tecrübelerini paylaşabilir mi? Ben mi bir yerde yanlış yapıyorum? Nasıl ilerlemem gerekiyor