berk58 kendihalindeanne evet iyi geldi ilk doğduğu zaman çok gazlı bi bebekti içeriğinde sindirime yardımcı şeyler var zaten o yüzden kabızlık ve gaz yapmıyor hatta hep ishalden bi tık yoğun yapıyor gayet rahat yani maşallah diyeyim nazar değmesin
berk58 kendihalindeanne evet iyi geldi ilk doğduğu zaman çok gazlı bi bebekti içeriğinde sindirime yardımcı şeyler var zaten o yüzden kabızlık ve gaz yapmıyor hatta hep ishalden bi tık yoğun yapıyor gayet rahat yani maşallah diyeyim nazar değmesin
Tazeannnee1 deryaren yeşil değil ama çok kokulu bizimki de mama da kokulu olduğu için normal diye düşünüyorum
arife86 deryaren evolia rp1 i hangi şehirden buldunuz biz bulamıyoruz Aptamil iki çeşidini de kustu bebeğimiz evolia rp1 kustırmadı ama bulamıyoruz