bbenim Kızlar bugün doktora gittim 8 haftalık hamileyim. Afedersiniz bulantıyla beraber karın ağrısı geliyo doktor da düşük riski olmasın diye Duphaston diye bi hap verdi üstünde hormon ilacı yazıyo bu ilacı kullanan var mı