Daha evlenmeden önce dişim enfeksiyon kapmıştı bağazıma vurmuştu baya ağrıyordu 4 yıl oldu. O zamanlar köyde yaşıyorduk Hastaneyede gıdemedım Hala boğazımın sol tarafında var Dış kısmında dokunduğumda sert bırsey elıme gelıyor Bugunlerde doktora gıdecem. İnşallah bırsey cıkmaz