_tugcee Kızlar akşam yemeğine yaprak sarması sardım 50 dk felan pişti. İçi tam pişmiş ama yapraklar halen sert🤦🏻♀️Suyunu da çekmiş haliyle. Nasıl yumuşatabilirim yapraklarını şuan tekrar pişirme tekniğiyle vs??🤔🤔
[silindi] _tugcee ya bu problemi ben kronik yaşıyorum güzel yaprağım yok diye olduğunu düşünüyordum hep ama belki ondan değildir şurda bekleyeyim
deleted20517 _tugcee yapraginiz taze değilse bazen pişmeyebilir,tekrar salçalı su yapıp nemli yağlı kağıtla üzerini kapatın biraz daha pişirmeyi deneyin
_tugcee [silindi] Evet ya kaçtır yapıyorum hep sert kalıyor yaprakları halbuki içini öyle güzel yaparım ki yiyen bidaha ister ama yapraklar bozuyor işi🥺
deleted20517 _tugcee onsuz olsun sorun değil kapağı kapatıp pişirin ozaman,birde kimi üzerine limon tuzu koyuyor buda kurutmaya sebep olur veya limon eklemeyin
goldengate _tugcee boyle kalin yapragin oldugunda kaynar suda yumuşayana kadar bekle t veya biraz kaynat soguk suya bandir suyunu suz oyle sar
guldenurcinar _tugcee benim yaprağım böyle sert olduğunda düdüklüde pişiriyorum en fazla 20 dakikada yumuşacık oluyor aklınızda olsun.