egecyprus konuyla alakası yok ama yanlış anlamazsanız bir soru soracağım. Yanlış bişey dersemde lütfen şimdiden affedin. Anladığım kadarıyla polikistik oversiniz ve doğum yaptınız normal yolla mı oldu acaba yoksa bi tedavi aldınız mı lütfen beni yanlış anlamayın benim çok yakın arkadaşım polikistik over ve bebek istiyorlar 1 yıldır olmuyor sizden güzel şeyler duyarsak bize umut olur. Tekrar belirtmek isterim yanlış yada sizi üzecek birşey dediysem kusuruma bakmayın.