Bardak tabak kase Puzzle tabak kaşık oioi den aldım 8,5 aylık oğlum hala kullanıyorum sıfır koku ama bime önlüğü gelmişti aldım berbat koku kaldı aynı şekilde yıkadım halbuki direk attım çöpe kaşıklarını da munchkinden aldım oioi kaşığını kullanışsızdı