bibeyge aynı sorun bende de var en ufak bişey de yüzüm kıpkırmızı oluyo cildiyeye gittim kadının bana verdiği kremler yüzde derin yara bilmem vs olanlar için krem vermiş direk çöpe attım bidaha da gitmedim kılcal damarlarımıda yaktırmamı söyledi ama ona cesaretim yok kullanmadığım krem ilaç hiçbişey kalmadı alıyorum en pahalılardan falan ama hiç işe yaramıyor bide benm yüzüm aşırı kuru daha böyle iyi nemlendiren bi kreme denk gelmedim almadığım krem falan da kalmadı