nhladg benim oğlumda 3,5 aylıkken sünnet oldu yapıştı sünnet eden doktor geri çekti açıldı aradan 2 ay geçince rutin çocuk doktor kontrolünde doktor yapıştığını söyledi şimdi açarız ama acılı bi işlem sünnet yaptığınız yere götürün uyuştursun da yapsın dedi sonra ben bide çocuk üroloji doktoruna götürdüm kendim de hemşireyim beraber çalıştığım doktordu üroloji doktoru bebişim kilolu olduğu için gömük pipili ben 100 kere de açsam o 100 kere de yapışır kendi haline bırak 3-4 yaşlarında açılır dedi doktor. Şimdi 11 aylık hiç ellemiyoruz kendi haline bıraktım inşallah bi sorun olmaz