kitapkokusu_ Anaokulu öğretmeniyim, bazı çocuklarda süreç uzun bazılarında kısa oluyor. Sizin daha önce olumsuz bir deneyiminiz varmış ama inanın 1 senede o kadar büyüyorlar ki belki hiçbir olumsuzluk yaşanmaz kendinizi ve çocuğunuzu bunu sartlamayin öncelikle, bol bol parka, oyun grubuna götürmeyi deneyin, gerekirse de yaz okulunu deneyimleyebilirsiniz. Yaz olduğu için bir çok acik hava etkinlikleri var okula uyumunu daha da kolaylastirabilir. Okul hakkında kitaplar okuyabilir, siz öğretmen o öğrenci ya da tam tersi oyunlar oynayabilirsiniz 🙂