Benim de 10 gün gecikti. Bir aydır ailemin yanındaydım adetken gitmiştim oradayken de 4 gün gecikmişti bir kez ilişkiye girdim onda da korunduk düşünmek bile istemiyorum ya. Biraz araştırdım doğumdan sonra oluyormuş düzensizlik. Ben de zaten adet öncesi tüm belirtiler var ama adetin kendisi yok. Hamile kaldığımda bir gün gecikmişti ama hiçbir adet belirtisi göstermemişti vücudum oradan farklı bir şeyler olduğunu anlamıştım.