14 aylık oluyor yarın bizde de durumlar bu şekilde bir aydır. Yürüdüğü halde kucağa gelip parmakla falan gösteriyor gitmek istediği yeri. Elinden bişey almak imkansız ağlıyor kendini atıyor yerlere falan. Salıncak konusuna girmek bile istemiyorum. Düşününce bile sinirlerim bozuluyor. Sanırım normaldir.